onsdag 22 april 2009

Är uppe i Danderyd och jobbar, springer på kvällarna i och runt Djursholm. Måste vara paradiset på jorden, hälsa på Björn U och Marie Fredriksson, med en liten distinkt nick. Viktigast är inte att springa i moderiktiga kläder, gärna lite använda grejor. Men ett måste är att man är solbränd, dvs man kan visa att man minsann har råd att ta sig bort från Sverige och det grå vädret. Nu har jag fått min solbränna i Paradiset och inte på någon solig ö i Karibien. Men vem fan vet det.

Brännan gör att helt plötsligt blir man populör och när man springer längs kanten med båtarna nickar alla, de blir lite förvånande över när de vår svar tillbaks på reddig skånska.

Min fru har startat en ny blogg säger hon, undrar i samma andetag om jag har varit där inne, och hur skall jag vara det, jag vet ju inte adressen dit. Så hur skall jag kunna läsa den.

Den goda kontakten med mitt ex blev väldigt kortvarig, fick ett antal epost som alla gick ut på hur illa jag ahde skött mig, alla projekt att generera pengar som hade varit dåliga. Tänkte bara med vissa kroppsdelar, ler. Kan bara skratta, kvinnor är ett mycket speciellt släkte.

Fredagen i Paradiset ägnades åt fest, dvs några av innevånarna i Paradiset kom hem och det skulle drickas vin och även lite öl. Faktiskt jätteskoj, dansade bugg hela kvällen, varför har jag inte lärt mig detta innan?!? Tack mina döttrar, ler- .

Over and out, skall ut och skrämma några tanter i Djursholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.