måndag 6 april 2009

Svartsjuka

Slår man upp ordet så ser man kontrollbehov, oftast män som försöker kontrollera kvinnor.

Jag är precis nygift, december i fjor, efter en underbar smekmånad (eller smekvecka) har jag levt 5 ånader i ett konstant ökenklimat. Blivit utsatt för fejkade epostmeddelande, engagerade väninna för att hålla kontroll på mitt messengerkonto, punktmarkerat, anklagelser om att jag skulle ha apterat keylogger, trackers allt möjligt skit för att hålla kontroll på henne. Låtet hennes väninna hålla på för att se om jag nappar. Låtit vännina fråga om specifik epost adress var till någon kusin. Just denna adress var till en tjej som jag chattade med. Min fru har fått en kopia av hela konversationen.

Under tiden har hon sexchatat, bestämt träff med andra män på hotellrum, bloggat om hur dåligt vårat förhållande är, hur lite jag gör. Påstår att jag tycker hennes ungar är pest och att mina är ännu värre. Vi lider även av dåligt kommunikation, javisst jag vet inte om allt hur hon har fått tag på pengar etc. För hon pratar aldrig med mig.

Jag vet inte vad som får något att så till den milda grad gå in i något och uppslukas av detta. Blir bara värre och värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.